Wednesday 1 June 2011

sepi tanpa kata

hdp ni taklah selalunya indah...
kdg2 aku seperti hidup dlm penipuan,aku pura2 happy,pura2 ketawa dan tersenyum,
tp disebaliknya itu aku terasa teramat-amatlah sunyi,aku seperti mencari-cari dimana keindahan hidup ni
tp seakan-akan aku tidak menemui semua itu....

perlukah aku terus hidup begini,hidup berpura-pura???
atau aku harus terus mencari keindahan hidup ini
hidup dalam kegembiraan,senyum ketawa dengan girang..

aku seperti berdiri ditengah-tengah padang pasir yang luas tiada apa disekeliling aku,
yang ada cuma aku,tiada siapa yang menemaniku,aku seperti layang-layang yg terputus tali yang tiada arah tuju...

aku cuba pergi dikotaraya tempat yang penuh dengan orang sesak..
tapi kehadiran aku seolah-olah tiada siapa yang nampak,tiada siapa yang peduli seperti aku tidak pernah ujud  disitu...

sampai bila aku akan rasa hidup aku begini atau pun satu hari aku akan bertemu juga dengan keindahan hidup yang sementara ini...
haruskan aku terus mencari atau menanti semua itu sampai sekarang aku masih belum bertemu jawapan pada persoalan aku tu
aku akan trus melangkah didalam kesunyian sampailah aku menemui kebahagiaan dan mampu tersenyum dengan penuh kegembiraan

No comments:

Post a Comment